gy tudsz jtszani a partnereddel:
Jtk elindtsa: a beszlgetsablak fltt lv jelre kattints r! (kpen)

Vlaszd ki, melyikkel akarsz jtszani! Kattints r!
Ekkor kldtl egy felkrst a partneredned, ha elfogadja, betlt,
akkor mr tudtok jtszani.
Jtkszablyok:
Dmajtk:
Ugyan olyan, mintha elben jtszand. Csak elre s keresztbe tudsz lpni.
Az a lnyeg, hogy lesd a msikat. Ezt gy rheted el, hogy 'tugrod'.
Az a bbu, amelyik elr a tbla msik oldalra, mr mehet elrefel s htrafel is.
Az veszt, akinek elfogytak a bbui.
Paszinsz:
A jtk befejezshez s a jutalompont elrshez fogyaszd el mind a 13 lapot oldalrl!
Kzpere, a szrke mezkre ki kell raknod elszr az szokat,
majd a megfelel szn lapokat a 2-estl egszen a kirlyig.
A zld rszekre is rakhatsz lapokat, itt fekete lapra csak pirosat rakhatsz,
s oldalrl meg a 13 lap kzl tehetsz ide krtykat.
Az oldals lapokat a kk tglalapra kattintva cserlgetheted.
Az nyer, akinek tbb pontja lesz. Ha nem tudtok mr rakni,
kattints a befejezs gombra, s jat kezdhettek.
Kvarzsl:
Cserld fel a szomszdos kveket, hogy 3 vagy tbb ugyanolyan k egyms mell kerljn!
Kombint vagy sorozatos egyezsrt jutalompont jr. Az nyer, akinek tbb pontja lesz.
Aknakeres:
Tallj minl tbb aknt! Az nyer, aki elszr tall 26-ot.
A szmozott ngyzetek azt jelzik, hogy mennyi akna van a ngyzetek krl.
Ha aknt tallsz, megint te jssz.
Fishticuffs:
Hallal kell csapkodni egymst. Az a lnyeg, hogy kivdd a msik csapst,
ill. eltalld az ellenfelet.
Sajt rs s kp! - Ne lopd el! |