| gy tudsz jtszani a partnereddel: Jtk elindtsa: a beszlgetsablak fltt lv jelre kattints r! (kpen)
  Vlaszd ki, melyikkel akarsz jtszani! Kattints r! Ekkor kldtl egy felkrst a partneredned, ha  elfogadja, betlt,
 akkor mr tudtok jtszani.
   Jtkszablyok: Dmajtk:Ugyan olyan, mintha elben jtszand. Csak elre s keresztbe tudsz lpni.
 Az a lnyeg, hogy lesd a msikat. Ezt gy rheted el, hogy 'tugrod'.
 Az a bbu, amelyik elr a tbla msik oldalra, mr mehet elrefel s htrafel is.
 Az veszt, akinek elfogytak a bbui.
 Paszinsz:A jtk befejezshez s a jutalompont elrshez fogyaszd el mind a 13 lapot oldalrl!
 Kzpere, a szrke mezkre ki kell raknod elszr az szokat,
 majd a megfelel szn lapokat a 2-estl egszen a kirlyig.
 A zld rszekre is rakhatsz lapokat, itt fekete lapra csak pirosat rakhatsz,
 s oldalrl meg a 13 lap kzl tehetsz ide krtykat.
 Az oldals lapokat a kk tglalapra kattintva cserlgetheted.
 Az nyer, akinek tbb pontja lesz. Ha nem tudtok mr rakni,
 kattints a befejezs gombra, s jat kezdhettek.
 Kvarzsl:Cserld fel a szomszdos kveket, hogy 3 vagy tbb ugyanolyan k egyms mell kerljn!
 Kombint vagy sorozatos egyezsrt jutalompont jr. Az nyer, akinek tbb pontja lesz.
 Aknakeres:Tallj minl tbb aknt! Az nyer, aki elszr tall 26-ot.
 A szmozott ngyzetek azt jelzik, hogy mennyi akna van a ngyzetek krl.
 Ha aknt tallsz, megint te jssz.
 Fishticuffs:Hallal kell csapkodni egymst. Az a lnyeg, hogy kivdd a msik csapst,
 ill. eltalld az ellenfelet.
   Sajt rs s kp! - Ne lopd el! |